13 Temmuz 2014 Pazar

Yavuz Sultan Selim ve Kiyafeti

Yavuz Sultan Selim bir Yabancı Heyeti Huzuruna Kabul Etmiş. 
Bu Merasimde Herkes Şık Giyinirken Yavuz Sultan Selim Belinde
 Kılıcı İle Her Zamanki Savaşa Hazır Görüntüsü ile Tahtından Heyeti 
İzlemiş. Görüşme Bitip Yabancılar Giderken, Padişah Vezire Emir Vermiş 
-Git Yabancılara Kıyafetimi Nasıl Bulduklarını Sor Demiş. Vezir Sorup Gelmiş ve Padişaha
 -Yabancı Heyetin Başına Sordum Padişahın Kıyafetini Beğendiniz mi diye Şu Cevabı Aldım "Heyetler Görüşürken Bir Ara Padişahınıza Doğru Başımı Çevirip Baktım Belinde Parlayan Bir Kılıcı Vardı Gözümü Kılıçtan Alamadım Dolayısıyla Padişahınızın Ne Giydiğini Hatırlamıyorum" Dedi der. PADİŞAH DA DERKİ
- İŞTE KILICINIZ KUVVETLİYSE NE GİYDİĞİNİZE KARIŞAMAZLAR GÖREMEZLER.
 KILICINIZ KUVVETLİ DEĞİLSE HER ŞEYİNİZE KARIŞIRLAR!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder