15 Temmuz 2014 Salı

İsrail'in akıl hocası Çölaşan: Ben olsam Ramazan'da saldırırım!


Terör Devleti İsrail'in Ramazan ayında Gazze'ye yönelik önce hava ve denizden daha sonra da karadan saldırmasının 7. gününde şehid sayısı172'ye ulaştı.

Avrupa ve Amerika'dan İsrail'e yönelik herhangi bir kınama mesajı gelmezken, başta BaşbakanRecep Tayyip Erdoğan olmak üzere Türkiye'den tepkiler giderek artıyor.

'BEN OLSAM RAMAZAN'DA SALDIRIRDIM'

Sözcü yazarı Emin Çölaşan'ın, daha önceki gazetesi olan Hürriyet'te yayınlanan sözleri bugün yeniden gündeme geldi. Çölaşan, Hürriyet'ye yayınlanan sözlerinde, "Ben olsam Türkiye'ye Ramazan'da saldırırdım" demişti. İftar saati Türk güvenlik güçlerinin "mayışmış, aç, susuz ve yorgun" olduğunu iddia ettiği yazısında Çölaşan "Terörist olsam eylemimi iftara yakın koyarım" ifadelerini kullanmıştı.


İSRAİL'İN AKIL HOCASI

İslam düşmanlığını vatana ihanet seviyesine kadar çıkarmış bir isim olan Çölaşan'ın yazısının yeniden paylaşıma sunulmasıyla birlikte "İsrail de aynısını yapıyor" yorumları gündeme geldi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder