13 Temmuz 2014 Pazar

İçecek sektöründe çığır açacak adım


Doğanay Gıda, ürün ve üretim alanlarında Türkiye içecek sektöründe çığır açacak yeniliklere imza attı. Teknolojiyi içecek sektörüne adapte ederek pet şişelerin içini cam ile kaplayarak tüketicilerin ürünleri plastik malzeme yerine sağlıklı camdan içmeleri konusunda adım attı.
Doğanay Gıda Yönetim Kurulu Başkanı Rafet Doğanay, Campet teknolojisini baştan beri takip ettiklerini belirterek, “Şu anda Campet’e sadece limonatamızı koyuyoruz. Ancak yakın zamanda diğer ürünlerimiz de bu ambalaj içine girecek” dedi. Doğanay, ürettikleri limonatanın Türk mühendisliği başarısı olduğunu ve bir inovatif hattan geçirdiklerini kaydetti. Doğanay, “Dünyada eşi benzeri olmayan, uzay çağına uygun bu makine sistemi ile Alman harikası hatları beraber çalıştırarak üretimimizi gerçekleştiriyoruz. Limonatamızda asla koruyucu kullanmıyoruz” ifadesini kullandı.
Ürettikleri teknolojiyi Doğanay’la birlikte geliştiren KHS Yönetim Kurulu Üyesi J. Grebenweger de dünya çapında bir teknoloji kullandıklarını ve bu alanda serviste tek seçenek olmak istediklerini söylerken KHS Başkan Yardımcısı M. Auinger, söz konusu teknolojiyi Türkiye’ye Doğanay’ın getirdiğini kaydetti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder