30 Haziran 2014 Pazartesi

Ben gittimmi....

Bir gün para, ilim ve şeref uzun bir yolculuğa çıkmak için anlaşmışlar.Gün gelmiş ve yolculuğa çıkmışlar derken 
ileride bir yol ayrımı çıkmış ve yol ayrımının sonunda 
büyük bir saray varmış. Para demiş ki 
-Benim şu sarayda biraz işim var gidip
 tekrar geri döneceğim demiş ve 
yanlarından ayrılarak saraya gitmiş. Aradan belli bir süre 
geçtikten sonra tekrar onu bekleyen ilim ve şerefin yanına gelerek yola devam etmişler.
Bir müddet sonra bir yol ayrımı daha çıkmış ve
 bu yol ayrımının sonunda büyük bir üniversite 
varmış.İlim demiş ki 
-Benim biraz işim var beni bekleyin sakın bir yere gitmeyin tekrar geri döneceğim demiş 
ve üniversiteye gitmiş. Bir müddet sonra 
ilim para ve şerefin yanına gitmiş.
Tekrar beraber yola devam etmişler.
Uzun süre yürüdükten sonra bir yol ayrımı daha çıkmış 
önlerine ama bu yol ayrımının sonunda bir şey yokmuş. 
Bu kez şeref sözünü söylemiş ve demiş ki 
-Bakın ben bu yol ayrımından ayrılıyorum ama beni beklemeyin geri dönerim diye çünkü ben gittim mi bir daha geri dönmem demiş.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder