11 Ocak 2014 Cumartesi

Savci Öz ü aklamak

Akaryakıt istasyonu sahibi İsmet Göylüler (55), Zekeriya Öz'ün Dubai gezisini aklamak için Ali Ağaoğlu'ndan tehditle fatura isteyen timin başı Aytaç Ocaklı'ya, akaryakıt istasyonu işletmecisi İsmet Göylüler'den şok suçlama: "Arkamızda Zekeriya Öz var" diye beni tehdit edip 82 bin liramı gasp ettiler. Öldüresiye dövdüler, şikâyete gittiğim karakolda sanık oldum. SABAH'ın dünkü, "Zekeriya Öz'ün fatura timi, savcının beleş Dubai gezisini faturalandırmak için Ağaoğlu'nu tehdit etti" haberi, büyük yankı uyandırdı. Sabah'ın santraline dün, Zekeriya Öz'ün adının karıştığı usulsüzlük iddialarıyla ilgili çok sayıda ihbar telefonu geldi. Bunlardan biri de İstanbul Tuzla Tepeören Köyü'nde akaryakıt istasyonu işleten 55 yaşındaki İsmet Göylüler'di. Göylüler, siyaseti itibarsızlaştırma operasyonunun baş kahramanı Zekeriya Öz ve fatura çetesinin başı müteahhit Aytaç Ocaklı hakkında şok suçlamalarda bulundu. Müteahhit Aytaç Ocaklı'nın fotoğrafını Sabah'ta görünce, telefona sarılan akaryakıt istasyonu sahibi İsmet Göylüler, "Ocaklı'nın fotoğrafını görünce, iki yıl önce yaşadığım kâbus dolu günler aklıma geldi" dedi. 

8 KİŞİYLE SALDIRDILAR 

O dönem Hüseyin Güllük'le birlikte döküm atölyesi işleten Aytaç Ocaklı'nın şirketine 82 bin liralık motorin sattığını açıklayan İsmet Göylüler, sonrasında yaşadıklarını şöyle anlattı: "82 bin liralık faturayı tahsil etmek için Aytaç Ocaklı'yı aradım. Beni Levent'teki ofisine davet etti, 'Gel kahve içelim, borcumu da öderim' dedi. Bir arkadaşımla ofise gittik. İçeriye girdim, hoş beş ettik. Sonra Aytaç birini telefonla aradı. Ben para beklerken, içeriye bir anda 8 kişi girdi. Beni dövmeye başladılar. Kollarımı tuttular, arkadaşımı da silah doğrultarak etkisiz hale getirdiler. Aytaç Ocaklı bana vurmaya başladı. Yüzüstü yere yatırdı, ayağı ile basarak sol elimi kırdı. 'Benden para alınamayacağını bilmiyor musun? Arkadamızda kimlerin olduğunun farkında değil misin? Şu anda devletin en yetkili savcısı Zekeriya Öz benim arkamda' diyerek, bizi tekme tokat dışarı attı." 

'BİR DE SANIK OLDUM' 
Kalp rahatsızlığı olduğunu ve yanındaki arkadaşı tarafından hastaneye götürüldüğünü anlatan İsmet Göylüler, şikayet için gittiği karakolda nasıl sanık durumuna düşürüldüğünü şöyle anlattı: "Yediğim dayağın izleri ve elimdeki kırıkla ilgili doktor raporlarını alarak karakola gittim, Aytaç Ocaklı ve adamları hakkında şikayetçi oldum. Ancak karakolda mağdur iken sanık konumuna düşürdüler. Aytaç Ocaklı, komiserin odasında otururken bana yaralı halde sanık muamelesi yaptılar. Karakoldakiler de bana, 'Boşuna uğraşma' diyerek aba altından sopa gösterdiler. Sanki Aytaç Ocaklı'nın ofisini basmışım gibi işlem yapmışlar. Benim şikayetlerim adliyede kapatıldı, hakkımda da mekan basmaktan dava açıldı. Mağdur iken sanık oldum. Avukatım karakol amiri hakkında da şikâyetçi oldu. Ama bir sonuç alamadık." İşadamı İsmet Göylüler, "Savcılık, 22 Şubat 2011'de meydana gelen ve hastanelik edildiğim olayla ilgili Aytaç Ocaklı'nın işyeri ve çevresindeki kamera kayıtlarını istesin ve incelesin. Ocaklı'nın kimleri arkasına alarak tehditler savurduğunu görecekler. Kimbilir benim gibi ne kadar mağdur var. Sadece benim bildiğim 3 kişi var. Ancak onlar korkuyor ve güçleri yetmediği için uğraşmıyorlar" diye konuştu. Göylüler, Aytaç Ocaklı ve arkadaşlarının devletin gücünü arkalarına alarak millete kan ağlattığını belirterek, "Yaptıkları her şey arkasındaki güçler tarafından ört bas ediliyor. Çoluğumuzu çocuğumuzu Ergenekon'a bulaştırmakla tehdit ettiler. Bizim gücümüz devleti arkasına alanlara yetmedi. Hem paramız gitti, hem de az kalsın canımızdan oluyorduk. Darp ve alacak davası halen devam ediyor" dedi. 

GÖRMEZDEN GELDİLERBazı medya grupları, Savcı Zekeriya Öz'le ilgili "fatura timi" görüntülü belgeli haberimizi görmezden geldi. Birçok yerde haber manşet olurken Hürriyet, Habertürk gibi ana akım medyanın internet siteleri haberi vermedi. Aynı siteler Öz'ün uçak biletini, kamu denetçisi Nihat Ömeroğlu ve Yargıtay 13. Ceza Dairesi Başkanı İsmail Rüştü Cirit'in Başbakan Erdoğan tarafından kendisi ile görüşmek için gönderildiği iddialarını ve Öz'ün yaptığı tüm açıklamaları ilk günden itibaren manşetlerinden verdi. Medyanın bu tutumu eleştiri konusu oldu.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder