9 Ağustos 2016 Salı

Fethullah Gülen Adnan Oktar masonlar group destegi

Adnan Oktar: Nasıl mason oldum?
   
 Adnan oktar belli aralïklarla programına aldïğï mason liderle kafa karïştïrmaya devam ediyor. Ilk olarak 2013'te masonluğa giren Oktar, derece atlamışa benziyor. Zira 2 gün õnce kendisine verilen yeni bir masonik diploma Harun Yahya nasıl mason olur sorusunu beraberinde getirdi.(Harun Yahya) Adnan Oktar 2013'te ilk masonluğa kabulū sonrasında kendi internet sayfası üzerinden neden mason olduğunu şu sõzlerle açïklamïştï.

"Diyorlar “Kardeşim, sen nasıl mason olursun? Hem de üstad mason. Meşrik-i azam.” Ben talep etmedim. Masonlar kendileri beni meşrik-i azam ilan ettiler. Yani ben yemin törenine falan katılmadım. Ama onlar, “Biz senin bilgini, derinliğini değerlendirdik. Seni üstad mason, meşrik-i azam ilan ediyoruz” dediler. Ben de teşekkür ettim. İltifat kabul ediyorum inşaAllah. Verdikleri madalyaları, madalyonları göstereceğim. “Kardeşim” diyorlar, bazı kardeşlerimiz dar düşünüyorlar tabii, çok çok dar düşünüyorlar. “O zaman” diyorlar, işte “Kiliseye girmek için Hristiyan mı olmak lazım?”

Kilise açık, herkes istediği gibi girer. Ama mesela kulüp var İstanbul’da, herkes giremez, üye olanlar girer. Eğer orada tebliğ yapmak istiyorsan, üye olursun, ondan sonra girersin. Masonluk içerisinde de eğer tebliğ yapmak istiyorsan, İslam’ı anlatmak istiyorsan üye olman lazım. Üye olmayan giremez. Ayrıca üye olsan da, konferans verme, orada irşad faaliyetlerinde bulunma imkanı olmaz. Üstad mason olman lazım. 33 dereceli olman lazım.

Meşrik-i azam olman lazım. Ben meşrik-i azam, üstad mason olduğuma göre, istediğim gibi orada tebliğ yapabilecek konuma geldim. Şu an Amerika’da olsun, Rusya’da olsun, Çin’de, Hindistan’da, İngiltere’de, bütün mason localarında sohbet etmek, ders vermek iznine sahibim. Hatta burada İtalyan mason locası, “Siz” dediler, “Eğer isterseniz burada localar tesis edecek şekilde de size izin verebiliriz” dediler. Benim öyle bir talebim olmadığı için, teşekkür edip reddettim. Ama üstad masonluk tebliğ için yeterli. Her yerde. İran’daki mason localarında da, Afganistan’daki localarda, Irak’taki localarda, Suriye’deki localarda, her yerde özgürce, rahatça, özellikle Fas, Tunus ve Cezayir’deki büyük localarda istediğimiz gibi tebliğ yapma imkanına sahibiz şu an. Amerikan ordusunda da, en stratejik yerlerinde tebliğ yapabiliyoruz.

İslam’ı anlatabiliyoruz. Kuran’ı anlatabiliyoruz. Darwinizmin, materyalizmin geçersizliğini anlatabiliyoruz. O yönden önemli. Yani o mantık yanlış. Arkadaşların söylediği mantık yanlış. Yani “Kiliseye girmek için Hristiyan olmak lazım” çok mantıksız. Çünkü mason olunca sen inancını değiştirmiyorsun ki. Ama Hristiyan olursan inancını değiştirmiş olursun. Orada o kulübe üye olmuş oluyorsun. Üstad mason olduğunda da tebliğ yapma, konferans verme, orada her türlü ilmi çalışmada önder olma yetkisine sahip oluyorsun. Bu önemli bir imkan. Bunu anlamazlıktan gelmenin bir alemi yok. Onunla onun arasında çok büyük fark var. Mesela sinagog da. “Sinagoga girmek için Musevi olmak gerekir” mantığıyla yaklaşamayız. Sinagoga girebilirsin istersen. Ama masonluk dünyayı yöneten dev bir kurum. Bütün dünyaya hakim. İran masonluğu mesela çok güçlü. Hindistan masonluğu çok güçlü.

Suriye masonluğu çok güçlü. Türkiye’de de çok güçlüdür masonluk. Dolayısıyla dünyayı yöneten büyük bir yapılanmanın içinde tebliğ yapabilmek, İslam’ı yayabilmek hayati bir konudur. Ateizmin yayılmasını bekleyecek halimiz yok. Tabii ki orada İslam’ın yayılmasını istiyoruz. Kuran’ın anlaşılmasını istiyoruz. Gerçek İslam’ın anlaşılmasını istiyoruz
Kamuoyunda "Adnan Hoca" olarak bilinen Adnan Oktar'ın geçmiş yıllarda bir programda Fethullah Gülen'e övgüler dizdiği video kaydı ortaya çıktı. Hızını alamayan Oktar, Fethullah Gülen'i 'kahtani' (mehdinin yardımcısı) ilan ediyor ve Hz. Muhammed'in soyundan geldiğini söylüyor.
15 Temmuz darbe girişimine katılan askerlerin ifadelerine göre darbe girişiminin Gülen Cemaati ile ilişkili olduğunun ortaya çıkmasıyla Cemaat'e yönelik tepkiler sürüyor. Yıllardır devlet içerisinde örgütlenen Cemaat'in lideri Gülen'e ise önceki yıllarda tanıdık isimlerin dizdiği övgüler de bir bir açığa çıkıyor.
O isimlerden birisi de Kamuoyunda "Adnan Hoca" olarak bilinen Adnan Oktar'ın geçen yıl söylediği sözlerde Gülen'i 'kahtani' (mehdinin yardımcısı) ilan ettiği anlaşıldı.
İşte Oktar'ın Fethullah Gülen hakkındaki o sözleri:
"Fethullah Hoca beni çok sever. Cemaatimizin faaliyetlerini İslam alemindeki en mükemmel faaliyet olarak görüyor. Bu sırrımı da söylettiniz bana. Kendi arkadaşımı gönderdim Fethullah Hoca'nın yanına, gerekirse ismini de açıklayabilirim. İttihati İslam'ın hedef olduğunu söylemiş Fethullah Hoca maşaallah. Akılcı bir hareketle, akılcı tavırlarla güzel bir faaliyetin devam ettiğini söylemiş. Hocamızı biz de çok severiz, ben de severim Fethullah Hoca'yı, o da beni çok sever."


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder