3 Nisan 2015 Cuma

Doğan Cüceloğlu Gerçek Özgürlük Pdf ePub E-Kitap indir


Genç bir üniversite öğrencisi için özgürlük ne anlama gelir? Sıcak bir yatak, bir çalışma masası, yiyecek yemek ve kimseye muhtaç olmadan günlük ihtiyaçlarını karşılayacak parası olması yeter mi? Özgürlük bir gencin nelere sahip olduklarıyla mı, yoksa nasıl var olduğuyla mı ilgili? Bu sorular kendini ve yaşamı ciddiye alan bir genç için önemli. 2001 yılında basılan İyi Düşün Doğru Karar Ver kitabını yeniden yazmak istedim çünkü yıllar içinde benim değişen ve dönüşen düşünce, değerlendirme ve gelişmemin gerisinde kaldığını fark ettim. Kitabı yenilemek için de bana iki haftanın yeteceğini düşünerek kolları sıvadım, çalışmaya başladım. İki haftada bitirmeyi düşündüğüm kitap, yeni kimliğiyle,Gerçek Özgürlük ismiyle karşıma çıktı ve on altı aydan fazla zamanımı aldı. Ana karakterler, emekli psikoloji profesörü Yakup Bey ve genç üniversite öğrencisi Timur Bey isim olarak aynı kaldı, ama ikisi arasında yer alan sohbetlerin kapsamı ve derinliği değişti. Tahmin edebileceğiniz gibi bir gencin arayışı sohbeti yönlendirdi. Bir insanın gençliği ve yaşlılığı, aynı zaman ve mekânda karşılaşıp sohbete başlayınca, geçmiş ve gelecek kaynaşıyor, birbiri içine geçiyor. Bu kitabın bazı sayfalarını yazarken gözyaşlarımın bana eşlik ettiğini de bilmenizi isterim. Gerçek Özgürlük’ü yazdığım için mutluyum. Umarım bu kitap okurun, içindeki o özgür gücü keşfetmesine ve onun o gücün kaynağıyla sohbet etmesine yardımcı olur. Üniversite öğrencisi Timur ile profesörlükten emekli Yakup Bey tanışırlar. Yakup Bey, Timur'un gözlerinde duygu, düşünce ve davranışlarıyla yaşamı özgürce kucaklayamayan, özüne ulaşamamış bir gencin iç yalnızlığını ve burukluğunu görür. Aylar sürecek bu sohbet Timur için kültür robotluğundan "şahsiyet" olmaya götüren bir özgürlük yolculuğuna dönüşür. (Tanıtım Bülteninden) Doğan Cüceloğlu Gerçek Özgürlük Pdf E-Kitap indir  Doğan Cüceloğlu Gerçek Özgürlük Pdf E-Kitap indir hemen ücretsiz indirin Türkçe 352 s. -- 2. Hamur-- Ciltsiz -- 14 x 20 cm İstanbul, 2014 ISBN : 9789751416483

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder