26 Mayıs 2016 Perşembe

Ordulu isadami Rahmi Çağan

HİMMET ADI ALTINDA RÜŞVET!
İş adamı Rahmi Çağan A Haber ekranlarında herkesi hayrete düşürecek açıklamalarda bulundu. Paralel yapıya yaklaşık 150 bin euro bağışta bulunduğunu dile getiren Çağan, "Elimi verince kolumu kaptırdım." sözleriyle paralel yapının rüşvet ağını gözler önüne serdi.

PARALEL KUMPAS
Paralel çeteyle ilgili bir şok açıklama Muhammed Gömük'ten geldi. "Binali Yıldırım'a aracımı kiraya verdim diye paralel yapının hedefi oldum" diyen Gömük, "Başbakan paralel yapının üzerine gitmeseydi, ben de Deniz Gezmiş gibi 'Duvarda adalet yazıyor ona gülüyorum' derdim" şeklinde konuşarak paralel yapının kendisine kurduğu kumpası milyonların gözü önünde anlattı.
Belediye başkanı Selami Çarkçı

BAŞIMA AFRİKA’DAKİ BİR OKULA PARA VERMEYİNCE GELMEDİK KALMADI

ORDU’DA Kİ YAPILANMAYI BELGELERİ İLE İSTİHBARATA VERDİM

BİR BİNA ALDIM HAYATIM MAHVOLDU

SELAMİ ÇARKÇI CEMAATE DESTEK VERMEDİĞİ İCİN LAĞV EDİLDİ

YIKIM KARARI APAR TOPAR ALINDI

AĞAÇ DİKTİM DİYE HAPİS CEZASI VERDİLER

Gezi parkında milleti galeyana getirmek için ağaç katliamı yapılıyor dendi. Bende arazime ağaç diktim diye dönemin savcısı tarafından soruşturma açtırılıp dönemin Savcısı tarafından 1 yıl 15 gün hapis cezasına çarptırıldım. Konutun bahçesine ağaç diktim diye. 3 ay gibi kısa sürede davaları sonuçlandı. Mühür kırıldığı iddia edildi ama bilirkişi getirttim baktılar mühürler kırık değildi ama bunun için bana ceza verildi. 1 yılda İmar kirliliğine ceza verildi. 2 yıl 15 gün hapis cezası verildi. Aslından 1 yıldan azdı ceza ama Hakim bana sordu Pişmanmısın yaptığın işten diye, Bende ‘Ülkeme çaktığım hiçbir çividen pişman değilim, olmayacağım’ dedim. Hakim de pişmanlık göstermediğim için 1/6 oranında arttı. Sonra öğrendim ki 2 yılın üzerindeki cezalarda cezaevinde yatırılıyormuş. Dosyam yargıtayda.
Bu olaylar olurken, birde Facebook üzerinde perşembe’nin savcılarına hakaret ettiğim gerekçesiyle yargılandım. Bir facebook arkadaşımın üzerinden Savcı ve hakimlere hakaret edildiği gerçeksiyle ben yargılandım. Bu davadan 3 yıl üzerinden beni yargıladılar. 20 bin TL para cezasına çarptırıldım. Ağlayarak hakime ben bu suçu işlemedim dediysemde cezaya çarptırıldı.
Almanya’da bürodan kovmanın bedelini 3 ceza ile ödedim. Paralel safla aynı yerde yer almadım haraç vermediğim için bu hale geldim.

Perşembe Eski Belediye Başkanı Selami Çarkçı ORDU VE İLÇE BELEDİYELERE PARALEL ÇETE HAKİM
Paralel yapının yok olması mümkün değil. Ordu’da ortada, Perşembede ortada. Paralelle uğraşacağız, mücadele edeceğiz diyen Başbakanımızı yanlış yönlendiriyorlar. Ama hala Başbakanımızın gözüne baka baka paralelle uğraşacağız, bitireceğiz diyenler yalan söylüyor. Başbakanımız bir ekip göndersin Ordu’da paralel nedir, Perşembe’de paralel nedir hepsini araştırsın. Hepsi ortaya çıkacaktır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder