30 Kasım 2014 Pazar

300 bin poundluk (1 milyon TL) transfer ücretinin yarısını Soma’da can veren madenciler


29 yaşındaki Fransız futbolcu, geçmişte amcasını Kamerun’da bir maden kazasında kaybettiğini belirterek, “Soma’ya gidip o ailelerle tanışmak için sabırsızlanıyorum” dedi.
Din ve kökene bakmıyorum
FACİANIN Türkler için büyük bir acı olduğunu biliyorum. Bu bir insanlık göreviydi. Hem İngiltere’deki Türklerin hem de Türkiye’deki insanların bana sosyal medya üzerinden gönderdikleri sevgi dolu sözler çok mutlu etti. Tanrı Türkleri korusun. O insanlarla da tanışmak ve duygularımı paylaşmak istiyorum. Ben Kamerun’da doğdum ancak ailem daha iyi bir yaşam için Paris’e yerleşti. Ben de dini ya da etnik kimliği fark etmeksizin, her zaman ihtiyacı olan insanlara yardım etme duygusuyla büyüdüm.
Guy Moussi bu yıl Birmingham City formasını giyecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder